پرسپولیس دیگر فرصت غافلگیر شدن را ندارد

جواد منافی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس :

جواد منافی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من در ۱۰ سال گذشته به یاد ندارم که پرسپولیس در یک نیمه ۳ گل دریافت کند و حدود ۷۵ دقیقه نمایش ضعیفی داشته باشد. بازیکنان بویژه در خط دفاعی، بازی سردرگمی ارائه کردند و اشتباهات متعدد و عدم تمرکز باعث شده بود که استقلال خوزستان خیلی راحت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و ۳ بار دروازه بیرانوند را باز کنند. شاگردان اوسمار به هیچ وجه تمرکز نداشتند و انگار که فکر و ذهن‌شان در زمین نیست و نمی‌توانستند روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کنند.

جواد منافی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من در 10 سال گذشته به یاد ندارم که پرسپولیس در یک نیمه 3 گل دریافت کند و حدود 75 دقیقه نمایش ضعیفی داشته باشد. بازیکنان بویژه در خط دفاعی، بازی سردرگمی ارائه کردند و اشتباهات متعدد و عدم تمرکز باعث شده بود که استقلال خوزستان خیلی راحت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و 3 بار دروازه بیرانوند را باز کنند. شاگردان اوسمار به هیچ وجه تمرکز نداشتند و انگار که فکر و ذهن‌شان در زمین نیست و نمی‌توانستند روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کنند.
منافی  در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس پس از صدرنشینی عنوان کرد: من خیلی نگران 2 بازی باقی‌مانده هستم، نباید همه چیز را تمام شده دانست. ما دو بازی حیاتی در پیش داریم و برای قهرمانی، نیاز به پیروزی مقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان داریم که هر دو تیم هم تیم‌های خوب و سرحالی هستند. بازیکنان پرسپولیس باید از تک موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند، پرسپولیس دیگر فرصت غافلگیر شدن را ندارد و باید با تمام تمرکز و انگیزه در 2 بازی بعد را به پیروزی برسد.