پرسپولیس باید با اوسمار تمدید کند

پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس:

پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس گفت : این قهرمانی را به بازیکنان، کادر فنی، پیشکسوتان و هواداران تبریک می‌گویم و معتقدم هواداران هر سال تیم را قهرمان می‌کنند.

پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص  قهرمانی تیم پرسپولیس گفت : این قهرمانی را به بازیکنان، کادر فنی، پیشکسوتان و هواداران تبریک می‌گویم و معتقدم هواداران هر سال تیم را قهرمان می‌کنند.
وی افزود: پرسپولیس سال گذشته قهرمانی را از چنگ سپاهان درآورد و امسال از دست استقلال خارج کرد.
زیبایی فوتبال به همین است. برای آینده استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باید یک فکر اساسی صورت بگیرد. این همه تنش و دعوا در فوتبال لازم نیست.
بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس با اوسمار برای فصل آینده باید ادامه دهد؟ خاطرنشان کرد: تفکرات اوسمار خیلی خوب و منطقی است و تیم را در نیم فصل دوم خوب مدیریت کرد و دچار حاشیه نشد. پرسپولیس باید با اوسمار تمدید کند و بهتر از اوسمار در حال حاضر برای پرسپولیس نداریم. او تیم را قهرمان کرده و باید برای فصل بعد پرسپولیس را تقویت کند.
وی در پایان همچنین در ارزیابی از بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: بازیکنان خارجی پرسپولیس خوب هستند و برای قهرمانی تیم موثر بودند، البته در کنار عیسی آل کثیر یک مکمل لازم است. پرسپولیس به سه مهاجم آماده و هافبک و یک دروازه‌بان ذخیره خوب نیاز دارد.