استقلال به تغییرات اساسی نیاز دارد

یدالله اکبری کارشناس و پیشکسوت فوتبال :

یدالله اکبری کارشناس و پیشکسوت فوتبال در خصوص فصل نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکنان جدید گفت : استقلال در فصلی که پشت سر گذاشت در چند پست ضعف داشت و بازیکنان کلیدی در اختیار نداشت تا بتواند در بعضی از بازی ها تساوی را با برد جا به جا کند . نکونام بطور حتم بیشتر از دیگران به فکر جذب بازیکنانی است که بتواند نقاط ضعف تیم را برطرف کند . استقلال در خط هافبک و دفاع نیاز به تغییرات اساسی دارد و باید هرچه زودتر نفرات مورد نظر را جذب کند تا در آینده دچار مشکل نشود .

یدالله اکبری کارشناس و پیشکسوت فوتبال  در خصوص فصل نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکنان جدید گفت : استقلال در فصلی که پشت سر گذاشت در چند پست ضعف داشت و بازیکنان کلیدی در اختیار نداشت تا بتواند در بعضی از بازی ها تساوی را با برد جا به جا کند . نکونام بطور حتم بیشتر از دیگران به فکر جذب بازیکنانی است که بتواند نقاط ضعف تیم را برطرف کند . استقلال در خط هافبک و دفاع نیاز به تغییرات اساسی دارد و باید هرچه زودتر نفرات مورد نظر را جذب کند تا در آینده دچار مشکل نشود .
یدالله اکبری در پاسخ به این پرسش که در لیگ بیست و سوم شاهد پیشرفت بودید یا خیر تصریح کرد: با شرایطی که لیگ ما دارد نباید انتظار پیشرفت داشته باشیم ، برای پیشرفت لیگ باید ورزشگاه استاندارد داشته باشیم ، زیرساخت کامل وجود داشته باشد، بلیت فروشی و حق پخش به تیم ها برسد و در مجموع مطابق استانداردهای روز دنیا باشیم که متاسفانه فوتبال ما چنین شرایطی نداریم .