انتخاباتی شدن فضا نباید باعث اخلال در خدمت‌رسانی به مردم شود

مخبر:

سرپرست ریاست جمهوری گفت: انتخاباتی شدن فضای کشور به هیچ‌وجه نباید باعث اخلال در روند خدمت‌رسانی به مردم شود.

انتخاباتی شدن فضا نباید باعث اخلال  در خدمت‌رسانی به مردم شود

سرپرست ریاست جمهوری گفت: انتخاباتی شدن فضای کشور به هیچ‌وجه نباید باعث اخلال در روند خدمت‌رسانی به مردم شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در جلسه هیأت دولت که برگزار شد،  ادامه تلاش و کار جدی را اولویت اصلی برای همه اعضای دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: انتخاباتی شدن فضای کشور به هیچ‌وجه نباید باعث اخلال در روند خدمت‌رسانی به مردم شود و این دولت باید راه خدمت‌گزاری خالصانه و بی‌منت به مردم را به‌عنوان یادگار رئیس جمهور شهید تا آخرین روز فعالیت ادامه دهد.
وی همچنین با تقدیر از تدابیر صدا و سیما برای پوشش مطلوب و مؤثر رخدادهای انتخاباتی و تبلیغات کاندیداها، خواستار تداوم این روند تا برگزاری انتخاباتی پرشور شد.
پیگیری جدی اجرایی شدن همه موافقت‌نامه‌های منعقد شده با کشورهای خارجی که مقدمات آن طی شده است، از دیگر تأکیدات سرپرست ریاست جمهوری در جلسه هیأت دولت بود.
مخبر در بخش پایانی سخنان خود حفاظت از محیط‌زیست را از اولویت‌های همیشگی دولت مردمی و شهید دکتر رئیسی عنوان کرد و از وزارت جهادکشاورزی و سازمان حفاظت محیط‌زیست خواست که با جدیت و حساسیت از تغییر کاربری اراضی، به‌ویژه اراضی کشاورزی جلوگیری کنند.
در جلسه هیأت دولت وزیر نفت با اعلام این خبر که امروز معادل ۲ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های فنی و مهندسی بخش خصوصی کشور به امضا رسید، گفت: بنا به توصیه و تاکید رئیس جمهور شهید، ما در صنعت نفت معطل به نتیجه رسیدن مذاکرات یا همکاری شرکت‌های خارجی نماندیم و بر بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های داخلی تکیه کردیم.
جواد اوجی افزود: میدان نفتی «چنگوله» در استان ایلام، جزو آخرین میادین نفتی مشترک کشور بود که امروز قرارداد توسعه و افزایش تولید آن با یک شرکت داخلی منعقد شد. همچنین قرارداد توسعه میدان نفت «بند کرخه» نیز با شرکتی دیگر به امضا رسید تا شاهد افزایش قابل توجه استفاده از ظرفیت‌های فنی و مهندسی داخلی در صنعت نفت کشور باشیم.