کشتی گیران روی نقاط قوت و ضعف حریفان‌شان کار می‌ کنند

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد :

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمرکز کشتی آزاد روی بحث المپیک است، درباره تصمیمی که درخصوص چرخه انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: هنوز وقت داریم و بعداً در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد  با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمرکز کشتی آزاد روی بحث المپیک است، درباره تصمیمی که درخصوص چرخه انتخابی وزن 92 کیلوگرم اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: هنوز وقت داریم و بعداً در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی در مورد تمرینات المپیکی‌ها تصریح کرد: بچه‌ها خوب هستند، خیلی با روحیه کار می‌کنند و کار خوب پیش می‌رود.
وی درباره اینکه با انتخاب حسن یزدانی به عنوان ملی‌پوش 86 کیلوگرم آیا به لحاظ آنالیز روی بروکس حریف جدید آمریکایی‌اش کار شده، گفت: به صورت کلی، نه صرفاً حسن یزدانی، همه بچه‌ها دارند فیلم‌ها را می‌بینند و در تمرینات هم کار شبیه‌سازی اتفاق می‌افتد. به نوعی روی نقاط و ضعف خود بچه‌ها و حریفان‌شان کار می‌کنیم.
کاوه در پاسخ به این سوال که آیا آنالیزور مجزا این کار را انجام می‌دهد؟، گفت: این کار توسط خود بچه‌ها و مربیان تیم ملی انجام می‌شود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره با تیمی که دو ماه بعد از المپیک باید در مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی شرکت کند، یادآور شد: فعلاً همه چیز حتی نفراتی که به اردو دعوت می‌شوند با تمرکز روی المپیک است.
وی درخصوص وضعیت محمد نخودی که آسیب‌دیده است گفت: با او حرف زدم، در مازندران کار اصلاحی انجام می‌دهد. با توجه به زمانی که تا  مسابقات جهانی داریم، توصیه ما این بود که زود شروع نکند و اجازه دهد مصدومیتش کاملاً بهبود پیدا کند. وقت هم داریم. او بعد از آسیایی هم شرایط خوبی داشت و باید یک مقدار فیزیوتراپی‌اش را انجام می‌داد.