باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است

حسین بادامکی معاون ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس:

حسین بادامکی معاون ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مذاکره با ماتزاری گفت : باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است که بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما اینکه بگویند پرونده این سرمربی بسته شده، اشتباه است.

باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است

حسین بادامکی معاون ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مذاکره با ماتزاری  گفت : باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است که بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما اینکه بگویند پرونده این سرمربی بسته شده، اشتباه است.
وی افزود : ما با مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردیم ولی هنوز قراردادی امضا نکردیم. به نظر من یکشنبه یا دوشنبه  به باشگاه می‌آید تا قرارداد امضا کند. همه تلاشمان را می‌کنیم اما متأسفانه محدودیت‌های هم داریم و طبیعی است که بازیکنان حق و حقوق خود را بخواهد.
معاون ورزشی پرسپولیس در مورد اینکه والتر ماتزاری گزینه اصلی نیمکت تیم بود، گفت: ما با طرف ایتالیایی که صحبت کردیم و تا آنجای که می‌شود سعی کردیم مخفی کنیم اما متاسفانه رسانه‌های خارجی این موضوع را مطرح کردند که مقداری کار ما به مشکل خورد و درخواست‌های سرمربی ایتالیایی هم تغییر کرد.
وی تصریح کرد: اما باشگاه هنوز با ماتزاری در ارتباط است که بتواند او را به پرسپولیس بیاورد اما اینکه بگویند پرونده این سرمربی بسته شده است اشتباه بوده و بعضی‌ها متاسفانه اسم‌های بزرگی به باشگاه می‌گویند اما وقتی این موضوع جدی می‌شود این سرمربی اصلا فکر آمدن به ایران را هم نمی‌کند.