احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

رییس اداره بهداشت،ایمنی و محیط زیست (H.S.E) شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید در این شرکت خبرداد.مهندس فرید غلامی در تکمیل این خبر اظهار داشت:طی این اقدام، تعداد۲ باب ایستگاه آتش نشانی در مناطق عملیاتی هفت شهیدان و هفتکل به منظور پوشش واحدهای فرآورشی نواحی مرکزی و هفتکل-نفت سفید در حال احداث می‎باشد.

اهواز-محمدی
رییس اداره بهداشت،ایمنی و محیط زیست (H.S.E) شرکت
بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید در این شرکت خبرداد.مهندس فرید غلامی در تکمیل این خبر اظهار داشت:طی این اقدام،  تعداد2 باب ایستگاه آتش نشانی در مناطق عملیاتی هفت شهیدان و هفتکل به منظور پوشش واحدهای فرآورشی نواحی مرکزی و هفتکل-نفت سفید در حال احداث می باشد.
به گفته‌ی این مقام مسئول در حوزه H.S.E شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرایی احداث این ایستگاه‌ها با اعتبار بالغ
 بر 380 میلیارد ریال توسط مدیریت مهندسی‌و‌ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (طرح های راه و ساختمان )از اردیبهشت‌ماه آغاز گردیده و پیش بینی می‌شود در ابتدای سال 1404 به بهره برداری برسد.
شایان ذکر است در قالب این پروژه،خرید 4 دستگاه اطفای آتش با اعتبار حدود 960 میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار دارد که هم اکنون در مرحله برگزاری تشریفات مناقصه می باشد.
غلامی با بیان اینکه با راه‌اندازی و تجهیز این ایستگاه‌ها نقش بسزایی در کاهش زمان حضور آتش نشانان در مواقع بروز حوادث دارد افزود:این مهم،ارتقای توان پاسخ‌گویی و افزایش سرعت عمل در واکنش به شرایط اضطراری را برای این شرکت به همراه خواهد داشت و یکی از دغدغه های اصلی این اداره مرتفع خواهد شد.