پرسپولیس بدون سرمربی نمی‌ماند

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از جدایی اوسمار ویرا از سرمربیگری سرخپوشان گفت : در شرایط عادی اگر بخواهیم درباره پرسپولیس صحبت کنیم، سرخپوشان به‌عنوان قهرمان لیگ نباید مشکل خاصی داشته باشند و خیلی زود باید برای شروع پرقدرت فصل جدید و دفاع از قهرمانی‌شان برنامه‌ریزی کنند، اما خداحافظی اوسمار باعث شد که همه چیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد و مدیران پرسپولیس علاوه بر دغدغه جذب و تمدید قرارداد بازیکنان، باید دنبال به خدمت گرفتن یک مربی جدید هم باشند.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از جدایی اوسمار ویرا از سرمربیگری سرخپوشان گفت : در شرایط عادی اگر بخواهیم درباره پرسپولیس صحبت کنیم، سرخپوشان به‌عنوان قهرمان لیگ نباید مشکل خاصی داشته باشند و خیلی زود باید برای شروع پرقدرت فصل جدید و دفاع از قهرمانی‌شان برنامه‌ریزی کنند، اما خداحافظی اوسمار باعث شد که همه چیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد و مدیران پرسپولیس علاوه بر دغدغه جذب و تمدید قرارداد بازیکنان، باید دنبال به خدمت گرفتن یک مربی جدید هم باشند.
وی ادامه داد: پرسپولیس فصل گذشته با زحمت و تلاش بازیکنان و کادر فنی قهرمان لیگ شد، اما حق هواداران این نیست که در پایان فصل با چنین شوکی روبه‌رو شوند و باز هم فکر و ذکرشان این باشد که تکلیف کادر فنی وبازیکنان برای فصل آینده چه خواهد شد. به هر حال پرسپولیس بدون سرمربی نمی‌ماند و این باشگاه آنقدر بزرگ هست که خیلی‌ها آرزوی نشستن روی نیمکتش را داشته باشند.
وی درباره مذاکره سرخپوشان با والتر ماتزاری سرمربی ایتالیایی و تردید این مربی برای قرارداد بستن با پرسپولیس، خاطر نشان کرد: قطعاً او ضرر کرده است، چون اگر ماتزاری به ایران می‌آمد و فصل آینده با پرسپولیس نتایج خوبی کسب می‌کرد، برای هر دو طرف امتیاز به حساب می‌آمد. ماتزاری مربی شناخته شده‌ای است، اما شرایط مهیا شود به واسطه حضور در پرسپولیس می‌تواند یک رزومه خوبی هم در آسیا داشته باشد. من معتقدم کسی که در مذاکره با پرسپولیس تردید می‌کند، خودش بیشتر ضرر کرده است تا پرسپولیس.