دعوت شهرداری تبریز برای ارائه طرح در حوزه‌های مختلف شهری

شهردار تبریز از انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار در سال‌های اخیر و دعوت از سرمایه گذاران برای ساختن تبریز آباد در حوزه های مختلف توسعه و عمران شهری خبر داد.

تبریز-توفیقی
شهردار تبریز از انتشار فراخوان شناسایی سرمایه گذار در سال‌های اخیر و دعوت از سرمایه گذاران برای ساختن تبریز آباد در حوزه های مختلف توسعه و عمران شهری خبر داد.
یعقوب هوشیار با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و نقش آن در تحقق عمران شهری افزود:انتشار این فراخوان به عنوان پیش رویدادی جهت برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز به شمار می رود؛ چرا که دعوت سرمایه گذاران برای ارائه طرح ها و ایده های ارزشمند با در نظر گرفتن امکان تحقق پروژههای سرمایه گذاری نسبت به نیازهای شهری را امکان پذیر خواهد کرد.
شهردار تبریز گفت:شهرداری تبریز در اجرای ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و در راستای سرمایه‌گذاری و مشارکت هدفمند و بهره‌گیری از امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاران اقدام به برگزاری این فراخوان عمومی کرده است.
وی با اشاره به محورهای این فراخوان ادامه داد: این فراخوان در حوزه گردشگری همچون بهره‌برداری از خانه‌های تاریخی و در حوزه محیط زیست شهری برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و مدیریت پسماند و خدمات شهری اهمیت زیادی قائل شده است و از طرفی حوزه های فرهنگی و ورزشی، تفریحی، رفاهی مد نظر قرار گرفته است.
هوشیار تصریح کرد:شهرداری تبریز در حوزه های دیگر همچون مسکن، حمل و نقل و ترافیک بازآفرینی بافت فرسوده و ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات دانش بنیان آماده و پذیرای طرح های سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد:مجموعه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز در سایت رسمی و سایت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری به آدرس اقدام به انتشار جزئیات طرح ها و فرصت ها کرده است که علاقمندان می توانند با مراجعه به آن، فرم شرکت در این فراخوان را تکمیل کنند.