اورونوف از فهرست بزرگسال پرسپولیس خارج شد

عمری و سرلک هم قرارداد دارند

در آخرین روزهای خرداد ماه از سوی کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر مقرر شد تعداد بازیکنان لیست بزرگسال هر تیم لیگ برتری از ۱۹ نفر به ۲۰ نفر افزایش یابد.

اورونوف از فهرست بزرگسال پرسپولیس خارج شد

در آخرین روزهای خرداد ماه از سوی کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر مقرر شد تعداد بازیکنان لیست بزرگسال هر تیم لیگ برتری از 19 نفر به 20 نفر افزایش یابد.
همچنین طبق بند 2 این مصوبه اعلام شد رده سنی زیر ۲۵ سال  دو نفر مشروط به اینکه بازیکنان قبلا در فهرست زیر ۲۳ سال همان باشگاه حضور داشته و مدت قرارداد آنها از فصل پیش ادامه داشته باشد.
با این حساب محمد مهدی احمدی و اوستون آرونوف که هر دو حدودا 23 سال و 6 ماه سن دارند در این بند گنجانده می‌شوند و بازیکنان زیر 25 سال به حساب می‌آیند.
البته محمد خدابنده لو دیگر بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس است که 16 شهریور ماه 25 سال تمام خواهد داشت و او در این فهرست قرار نمی‌گیرد.
از سوی دیگر با کسری خدمتی که محمد عمری و میلاد سرلک گرفته‌اند و به نوعی خدمت سربازی‌شان تمام شده، با توجه به اینکه هر دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند آنها نیز در لیست بزرگسال سرخ‌ها جای می‌گیرند.
با این حساب فهرست بزرگسال پرسپولیس با حساب تمدید قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری، تمدید قرارداد سروش رفیعی که رسمی خواهد شد، نفراتی که قرضی به تیم دیگری رفته بودند و حالا باید برگردند، جدایی وحدت حنانوف و در نظر گرفتن برخی نفراتی که قرارداد ندارند و هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند به شرح زیر است:
1- امید عالیشاه 2- وحید امیری 3- سروش رفیعی 4- مرتضی پورعلی گنجی 5- محمدحسین کنعانی‌زادگان 6- مسعود ریگی 7- عبدالکریم حسن 8- سینا اسدبیگی 9- محمد خدابنده لو 10- سعید صادقی 11- احمد گوهری 12- مهدی عبدی
13- محمد عمری 14- میلاد سرلک
2- بازیکنان زیر 25 سال: 1-محمدمهدی احمدی 2- اوستون اورونوف