۲۰ تیر؛ آخرین فرصت معلمان فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی

فرصت یک‌ماهه مشمولان فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی روز ۲۰ تیرماه تمام می‌شود.

۲۰ تیر؛ آخرین فرصت معلمان فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی

فرصت یک‌ماهه مشمولان فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی روز ۲۰ تیرماه تمام می‌شود.
‌به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ فرصت یک‌ماهه مشمولان فاقد رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی روز ۲۰ تیرماه تمام می‌شود و طبق اعلام وزارت آموزش  و پرورش این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
 طبق اعلام قبلی وزارت آموزش و پرورش، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در  یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.
به همین منظور سامانه از ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم شده است.
 افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.
 ‌افراد باید شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کنند و از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب کنند.
 مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از  ۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
این وزارت‌خانه اعلام کرده است فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ است و این فرصت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
 با توجه به اینکه ملاک یکسال از مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه) به قبل است، (افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲ به قبل عدم احراز شده‌اند) فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند در مرحله بعد سامانه باز می‌شود. ‌امور اداری مناطق و نواحی از ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مولفه ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی اقدام خواهند کرد.