مورایس باید زودتر تکلیف سپاهان را روشن کند

محمد یاوری پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اصفهان :

محمد یاوری پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد وضعیت بلاتکلیف کادر فنی تیم سپاهان اظهار داشت: آنطور که من می دانم باید مورایس جواب نهایی خود را به باشگاه اعلام کند و نمی دانم جوابش چه خواهد بود اما او باید زودتر تکلیف باشگاه را مشخص کند.

محمد یاوری پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد وضعیت بلاتکلیف کادر فنی تیم سپاهان  اظهار داشت: آنطور که من می دانم باید مورایس جواب نهایی خود را به باشگاه اعلام کند و نمی دانم جوابش چه خواهد بود اما او باید زودتر تکلیف باشگاه را مشخص کند.
مدیر فنی تیم سپاهان افزود: سپاهان دارد زمان را از دست می دهد و آن هم در حالیکه حدود یک ماه دیگر در پلی آف لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف حریف اماراتی برود. زمان به سرعت در حال گذر است. برخی بازیکنان هم قراردادشان به پایان رسیده و اکثریت بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند. بازی پلی آف آسیایی شوخی بردار نیست و اگر مورایس می خواهد با باشگاه ادامه همکاری بدهد زودتر این مساله را اعلام کند  زیرا اگر پاسخش منفی باشد در اینصورت شرایط برای سپاهان سخت تر
 می شود.
یاوری در مورد جدایی بازیکنانی مثل مقانلو و رضاییان از سپاهان گفت: باشگاه سپاهان همواره اقدام های خود را برای جذب بازیکن در سکوت خبری انجام می دهد و قطعا مدیران باشگاه و افراد مسئول کار خود را به بهترین شکل انجام می دهند اما مهم ترین مساله برای سپاهان این است که زودتر تکلیف کادرفنی و سرمربی تیم مشخص شود. باشگاه قطعا برای جذب بازیکن برنامه های خاص خود را دارد.