تشریح وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده است، اما هنوز با گزینه‌ای قرارداد نبسته است.

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده است، اما هنوز با گزینه‌ای قرارداد نبسته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی برای هدایت تیم خود  در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هست تا نقاط ضعفش را برای فصل بعد ترمیم کند و تیم قدرتمندی را آماده رقابت با سایر مدعیان قهرمانی کند.  
پرسپولیسی‌ها به دنبال جانشینی برای علیرضا بیرانوند هستند و  شنیده می‌شود محمد رضا اخباری دروازه بان گل گهر یکی از گزینه‌های مدنظرشان هست و برای جذب این گلر با باشگاه گل گهر مذاکره کردند، اما مسئولان سیرجانی خواستار دریافت ۱۰ میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه اخباری شدند. البته هنوز مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.  
گفته می‌شود محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران هم یکی از گزینه‌های مدنظر سرخپوشان در خط حمله است. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن پیشنهاد ۳۰ میلیاردی ارائه کرده است، که به درویش به دنبال کاهش رقم درخواستی آزادی هست تا او را به خدمت بگیرد.  
شنیده می‌شود مهدی لیموچی همزمان در حال مذاکره با باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان است و باشگاه آلومینیوم درباره وضعیت این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. البته  اعلام شد که ایجنت لیموچی به باشگاه پرسپولیس رفته بود و باید دید که مذاکرات طرفین به کجا  انجامید.  
علی علیپور یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله هست و او هم تمایلش را به بازگشت نشان داده است. مذاکرات در چند روز گذشته به علت اختلافات مالی به نتیجه نرسیده بود، اما گفته می‌شود توافقات کلی بین پرسپولیس و علی علیپور صورت گرفته و با رفع اختلاف در چند بند قرارداد این بازیکن به طور رسمی به پرسپولیس  برمی گردد.  
به هر حال بازار شایعات و گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی در اطراف باشگاه پرسپولیس داغ داغ است و باید دید مدیران باشگاه چه زمانی از خرید‌های خود رونمایی می‌کنند.