با اجرای عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از ۶۵۲ هزار عدد رسیده است

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

شرکت گاز استان گیلان در بهار امسال برای جذب مشترکین جدید، مجموعاً ۳ هزار و ۶۰ انشعاب جدید را در شهرها و روستاهای استان نصب کرده است.

رشت:سیده حدیث میرزاده
شرکت گاز استان گیلان در بهار امسال برای جذب مشترکین جدید، مجموعاً  3 هزار و 60 انشعاب جدید را در شهرها و روستاهای استان نصب کرده است.
 به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از 652 هزار عدد رسیده است.
 وی در این خصوص افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم عزیز گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی می باشد و در همین راستا بیش از 70 درصد از انشعابات نصب شده در بهار امسال مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.
 جمال نیکویی با اشاره به برخورداری بیش از 97 درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی گفت: هم اکنون 128 روستا در مناطق صعب العبور و کوهستانی گیلان در حال گازرسانی می باشد و بیشتر انشعابات نصب شده در سه ماه اول امسال مربوط به همین مناطق بوده است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همه مشترکین گاز طبیعی بویژه مشترکین مناطق تازه گازدار شده خواست تا با مصرف درست و بهینه گاز طبیعی، شرکت گاز را برای ارائه خدمات هرچه بهتر یاری رسانند.