کومان در آستانه خداحافظی از فرانسه

پس از حذف از یورو ۲۰۲۴؛

کینگزلی کومان، وینگر تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ، در حال بررسی بازنشستگی از فوتبال ملی است.

کینگزلی کومان، وینگر تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ، در حال بررسی بازنشستگی از فوتبال ملی است.
به گزارش  دانشجو، کومان در یورو ۲۰۲۴ با تجربه‌ای ناخوشایند مواجه شد. او در این تورنمنت فقط ۱۵ دقیقه بازی کرد و تنها در بازی دوم مرحله گروهی مقابل هلند به جای عثمان دمبله به زمین رفت.
پیش از آغاز یورو، کومان تلاش زیادی برای بازگشت از مصدومیت و کسب جایگاهی در لیست دیدیه دشان انجام داده بود.این بازیکن بایرن مونیخ در هفته‌های پایانی فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا دچار مصدومیت همسترینگ شد که حضور او در یورو را به خطر انداخت.
گفته می‌شود که کومان هرگز به داشتن یک دوران طولانی در فوتبال حرفه‌ای فکر نکرده و تجربه یورو نیز او را به شدت تحت تأثیر قرار داده است، به‌طوری که او در حال بررسی ادامه یا عدم ادامه در تیم ملی فرانسه است. تأیید حضور دشان به عنوان سرمربی فرانسه تا جام جهانی ۲۰۲۶ نیز ممکن است در این تصمیم‌گیری نقش داشته باشد.
کومان اولین بازیکن تیم ملی فرانسه نیست که در سال‌های اخیر در سن نسبتا جوانی از فوتبال ملی کناره‌گیری می‌کند.رافائل واران در سن
 ۲۹ سالگی پس از باخت فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی بازنشسته شد. مانند واران، کومان ۲۸ ساله نیز در سن
 ۱۹ سالگی اولین بازی خود را برای تیم ملی فرانسه انجام داد و دوران حرفه‌ای او با مصدومیت‌های مکرر مختل شده است. این محصول آکادمی جوانان پاری سن ژرمن در ۵۷ بازی برای تیم ملی فرانسه ۸ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است.