پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر اندیشه با سرعت عملیات اجرایی خود را می‌گذراند

شهردار اندیشه:

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه، بهروز کاویانی شهردار اندیشه به همراه معاونین خود به صورت میدانی از پروژه‌های سرای بانو در فاز ۲، سوله ورزشی در فاز۴ و دهکده ورزشی در فاز ۵ بازدید به عمل آورد و از نزدیک میزان پیشرفت و موضوعات مربوط به آن را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.

پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر اندیشه با سرعت عملیات اجرایی خود را می‌گذراند

 شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه، بهروز کاویانی شهردار اندیشه  به همراه معاونین خود به صورت میدانی از پروژه‌های سرای بانو در فاز ۲، سوله ورزشی در فاز۴ و دهکده ورزشی در فاز ۵ بازدید به عمل آورد و از نزدیک میزان پیشرفت و موضوعات مربوط به آن را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه در حاشیه این بازدید گفت:خوشبختانه با پیگیری‌های خوب همکارانم و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر شاهد میزان پیشرفت بسیار خوبی در پروژه‌های بزرگ و فاخر شهر اندیشه هستیم و می‌توان گفت که از برنامه های زمانبندی شده نیز این پروژه‌ها بیشتر مراحل اجرایی خود را گذرانده اند.
وی در ادامه افزود:از پروژه سرای بانو در فاز ۲ بازدید به عمل آمد و در خصوص موضوعات و مواردی که در راستای پیشرفت اجرایی این پروژه ضرورت داشت بررسی‌های لازم انجام و دستورات مورد نیاز به مسئولین و معاونین ابلاغ گردید که این پروژه بزرگ در حوزه بانوان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع ، دارای 7 ساختمان بمساحت 8000 مترمربع با امکاناتی همچون سالن آمفی تئاتر، کلاس های آموزشی، سالن ورزشی ، سالن مطالعه، مهد کودک، گالری، امکانات تفریحی، کتابخانه و کافی شاپ احداث خواهد شد تا به عنوان الگویی در تمام کشور لحاظ گردد.
شهردار اندیشه در ادامه یادآور شد:همچنین بازدیدی از سوله ورزشی در فاز ۴ داشتیم که با میزان پیشرفت خوب ان‎شاءالله بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و به بهره‎‌برداری رسیدن این پروژه ورزشی باشیم که هرکدام به مساحت1211 مترمربع با 436 مترمربع فضای اداری، 774مترمربع فضای ورزشی می‎باشند تا برای بهره‌گیری جوانان و نوجوانان و شکوفایی استعدادهای شهر اندیشه.مورد استفاده قرار گیرد.
 وی اظهار داشت:همچنین از پروژه دهکده ورزشی نیز بازدید به عمل آمد و از کم و کیف میزان پیشرفت پروژه نیز اطلاعات لازم بصورت میدانی دریافت و نسبت به گزارشات ارسالی مقایسه گردید و ‌ان‏شاءالله چند بخش بزرگ این مجموعه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
 بهروز کاویانی خاطر نشان ساخت:امسال بدون تردید یکی از سال‌های بسیار متفاوت در حوزه عمرانی شهر اندیشه است و پروژه‌های بزرگ و آینده‌داری برای آرامش و آسایش شهروندان مراحل اجرایی خود را می‌گذراند و اعتقاد دارم تنها رضایتمندی مردم می‌تواند پاداش خوبی برای خدمتگزاران و خادمان مردم باشد.