مهلت اعلام علاقه‌مندی رشته‌های هنری و علوم ورزشی کنکور تمدید شد

برای شرکت در آزمون عملی؛

مهلت اعلام علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

مهلت اعلام علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تمدید شد.
به گزارش مهر، به دنبال اطلاعیه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ درباره اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و اعلام علاقه مندی به رشته‌های دارای آزمون عملی (رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر) در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳، فرصت اعلام علاقه مندی و پرداخت هزینه تمدید شد.
به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ موفق به پرداخت هزینه و اعلام علاقه مندی به آزمون عملی رشته‌های فوق نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان فردا یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به اعلام علاقه مندی اقدام کنند.لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق مندرجات اطلاعیه فوق، به سامانه جامع آزمون سراسری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت اعلام علاقمندی خود اقدام کنند.
زمان فوق قابل تمدید نیست، لذا آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ در نظر گرفته شده، نسبت به اعلام علاقمندی اقدام نکنند، بعد از اتمام زمان مقرر هیچ‌گونه درخواستی قابل بررسی نیست.
داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط و پرداخت هزینه آزمون عملی از طریق سامانه جامع آزمون سراسری اقدام کنند.
نکته مهم: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی خواهند بود که اولاً نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازۀ زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به این رشته اقدام کرده و ثانیاً در جلسه آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی، علوم‌انسانی و علوم‌تجربی در یکی از آزمون‌های سراسری نوبت اول و یا دوم (و یا هر دو نوبت) سال ۱۴۰۳ حاضر باشند.