تجدیدنظر در کلید نهایی پنجاه و یکمین آزمون دستیاری

اعلام تغییرات سوالات؛

کلید نهایی پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مورد تجدیدنظر قرار گرفت و براساس آن کارنامه جدید صادر شد.

کلید نهایی پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی مورد تجدیدنظر قرار گرفت و براساس آن کارنامه جدید صادر شد.
به گزارش مهر، پس از رسیدگی به اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی دوره پنجاه و یکم و تشکیل کمیته ویژه در معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در نهایت چند سوال تغییر کرد و کلید نهایی صادر شد.
بررسی مجدد سوالات پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صورت گرفت و کلید نهایی آزمون به شرح ذیل اصلاح شد.
به گزارش مهر، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به رقابت پرداختند.
پس از اعلام کلید اولیه و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان، کلید نهایی آزمون ۲۲ خردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. در این کلید دو سوال حذف نهایی شده بودند. سوال شماره ۵۳ در دفترچه A، سوال شماره ۱۱ در دفترچه B، سوال شماره ۲۹ در دفترچه C، سوال شماره ۱۶ در دفترچه D در درس کودکان حذف شد. همچنین سوال شماره
۷۳ در دفترچه A، سوال شماره ۳۱ در دفترچه B، سوال شماره ۴۹ در دفترچه C، سوال شماره ۷۳ در دفترچه D در درس بیماری‌های داخلی حذف شد.پس از آن کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر شد.پیش از این مهلت انتخاب رشته از چهارشنبه ۲۷ تیرماه تا دوشنبه اول مردادماه اعلام شده بود اما با صدور کارنامه جدید، انتخاب رشته محل و ویرایش آن  تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۶ مردادماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال خواهد شد.