احتمال ورود ترکیه به اسرائیل برای کمک به فلسطینیان

اردوغان خبر داد؛

الجزیره:«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه گفته است که این کشور ممکن است برای کمک به فلسطینیان وارد اسرائیل شود.به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، وی گفت که همانطور که پیش از این در مورد لیبی و قره باغ کوهستانی عمل کرده بودیم، ممکن است وارد اسرائیل شویم.

احتمال ورود ترکیه به اسرائیل برای کمک به فلسطینیان

الجزیره:«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه گفته است که این کشور ممکن است برای کمک به فلسطینیان وارد اسرائیل شود.به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره،  وی گفت که همانطور که پیش از این در مورد لیبی و قره باغ کوهستانی عمل کرده بودیم، ممکن است وارد اسرائیل شویم.
اردوغان که از منتقدان سرسخت جنگ اسرائیل علیه غزه بوده است، این موضع را طی یک سخنرانی در تمجید از صنعت دفاعی کشورش بیان کرد.
وی افزود: «ما باید خیلی قوی باشیم تا اسرائیل نتواند این کارهای مضحک را با فلسطین انجام دهد». اردوغان در نشستی با حزب حاکم عدالت و توسعه در زادگاهش گفت: «درست مثل ورود به قره باغ، همان طور که وارد لیبی شدیم، ممکن است مشابه آنها عمل کنیم».اردوغان در این دیدار که از تلویزیون پخش شد، افزود: «هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم این کار را انجام دهیم... ما باید قوی باشیم تا بتوانیم این گام ها را برداریم».