وحید امیری در دفاع چپ، جانشین عبدالکریم حسن

در شرایطی که بعد از جدایی عبدالکریم حسن پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک مدافع چپ تخصصی و البته خارجی است وحید امیری به عنوان مهم‌ترین بازیکن در آن پست شناخته می شود.

در شرایطی که بعد از جدایی عبدالکریم حسن پرسپولیس همچنان  به دنبال جذب یک مدافع چپ تخصصی و البته خارجی است وحید امیری به عنوان مهم‌ترین بازیکن در آن پست شناخته می شود.
امیری در تمام سال‌هایی که برای تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده بازیکنی چند پسته بوده و البته غالبا در تمام پست‌ها بالاترین کارایی ممکن را ارائه داده است.
امیری در بازی تدارکاتی اخیر پرسپولیس مقابل اکسین تهران در نقش کاپیتان و مدافع چپ فیکس به میدان رفت و با اینکه تیم مقابل سطح بسیار پایینی داشت اما فوق‌العاده روی فرم و آماده نشان داد.
با این وجود سوال بزرگ اینجاست که در صورت جذب مدافع خارجی جدید و شاخص آیا گاریدو باز هم روی امیری به عنوان یک مدافع چپ حساب خواهد کرد یا او را به پستی انتقال می‌دهد که طی فصول اخیر بیشترین بازی‌ها را در آن انجام داده است.
گفتنی است در بازی تدارکاتی یکشنبه پرسپولیس خبری از محمدمهدی احمدی نبود و در نیمه‌دوم آن بازی عرفان ملاپور مدافع چپ جدیدی که سرخ‌ها از آریو اسلامشهر به خدمت گرفته‌اند به میدان رفت.