ارائه یک‌هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی از سوی شرکت ملی حفاری

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از ارائه یک‌هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی به شرکت‌های کارفرمایی و متقاضی در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از ارائه یک‌هزار و ۵۲۴ مورد خدمات تخصصی به شرکت‌های کارفرمایی و متقاضی در چهار ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالله ویسی‌آرا گفت: تحقق خدمات از نظر تعداد عملیات ۵.۱درصد و از نظر درآمدی در قیاس با دوره مشابه سال قبل ۴۶درصد افزایش دارد.
وی افزود: این خدمات که به صورت یکپارچه و به موازات عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز اعم از حفر چاه‌های توسعه‌ای-توصیفی، اکتشافی و چاه‌های تعمیری تکمیلی در حال بهره‌برداری به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های حفاری شرکت انجام می‌شود، از مزیت‌های شرکت ملی حفاری در میان شرکت‌های صاحب‌نام فعال در این صنعت در جهان است.
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به مقدار درآمد حاصل از ارائه خدمات فنی مهندسی بیان کرد: از مجموع خدمات ارائه‌شده، ۸۰۹ مورد در موقعیت‌های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۳۲۰ مورد در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۴۲ مورد در شرکت نفت فلات قاره، یک مورد در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و ۴۵۲ مورد در دیگر شرکت‌های بخش خصوصی و پروژه‌ها ارائه شد.
ویسی‌آرا گفت: این خدمات شامل ۵۷۳ عملیات تزریق‌پذیری،
۴۸۲ عملیات سیمانکاری چاه، ۱۳۱ عملیات لوله‌گذاری چاه، ۱۲۵ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۷۹ عملیات لوله مغزی سیار، ۴۸ عملیات اسیدکاری ویژه و گسترده، ۳۵ عملیات آزمایش چاه با ساق مته، ۱۳ عملیات نصب آویزه و ۱۸ عملیات ویژه و کامل حفاری با هوا و ثبت یک‌هزار و ۱۷۰ متر حفاری به این روش و ۱۸ عملیات ویژه حفاری به‌شیوه زیر فشار تعادل (UBD) است.