اولین جلسه رسمی سال چهارم شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد

رئیس شورای اسلامی شهر قدس از برگزاری اولین جلسه رسمی سال چهارم شورای اسلامی و ترسیم چشم‌انداز و سیاست‌گذاری سال آخر دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
رئیس شورای اسلامی شهر قدس از برگزاری اولین جلسه رسمی سال چهارم شورای اسلامی و ترسیم چشم‌انداز و سیاست‌گذاری سال آخر دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.
 سعید ششگل‌نژاد بار دیگر سخنان خود را با محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل در شهادت اسماعیل هنیه و آرزوی توفیق و نصرت برای محور مقاومت آغاز کرد و گفت:سال سوم شورای دوره ششم به پایان رسید و نمایندگان مردم در شورا از هیچ تلاش و اقدامی برای اجرای سیاست‌گذاری‌های کلی به نفع شهر و شهروندان دریغ نکردند.
ششگل‌نژاد افزود: اولین جلسه رسمی در سال چهارم شورای اسلامی شهرقدس نیز با هدف سیاست‌گذاری کلان مجموعه مدیریت شهری در سال آخر، ارائه مختصری از گزارش عملکرد کمیسیون‌های حقوقی و ورزشی و طرح موضوعات مختلف در حوزه مدیریت شهری برگزار شد.
 وی در ادامه گفت: شورای اسلامی تا به امروز با همتی مضاعف و تعامل همه‌جانبه با سایر دستگاه‌ها سعی در رفع مشکلات، رسیدگی به مطالبات مردم، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های مختلف شهری داشته است.از مهم‌ترین اولویت‌های شورای ششم در سال آخر خدمت، تلاش برای تحقق بودجه مصوب و به دنبال آن تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها جهت استفاده از شهروندان است.
رئیس شورای اسلامی شهرقدس عنوان کرد:در خلال این جلسه، از روشندل عزیز استاد کریمی به عنوان حافظ قرآن توسط نمایندگان مردم تقدیر به عمل آمد و در ادامه مطابق روال جلسات پیشین موضوعات مختلف حوزه مدیریت شهری مطرح و لوایح ارسالی از سوی شهرداری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.