افزايش ۵ برابري عضوگيري در کانون و پرورش فکري کودکان و نوجوانان گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان عنوان کرد؛

الهه غیناقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از فعالیت ۲۴ مرکز ثابت و سیار در استان خبر داد و افزود:عضوگیری در کانون نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج برابری شده است.

گرگان-قهرمان
الهه غیناقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از فعالیت 24 مرکز ثابت و سیار در استان خبر داد و افزود:عضوگیری در کانون نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج برابری شده است.
الهه غیناقی در نشست خبری تشریح رویداد کشوری قاف باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان استان گلستان که در کانون پرورش فکری کودکان ویلاشهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دیگر حوزه‌ها فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، از افتتاح نخستین استودیو کودک و نوجوان در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: ایجاد نخستین حسینیه کودک و نوجوان همزمان با 10 شب نخست ماه محرم در علی آبادکتول از دیگر اقدامات انجام شده در کانون بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با تأکید بر اینکه در سال جاری شاهد رشد پنج برابری عضوگیری و افزایش اعضای کانون به 21 هزار نفر عضو هستیم، خاطرنشان کرد: سرانه کتاب کانون به هفت جلد رسیده که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
وی با بیان اینکه نسل جدید در حوزه هوش مصنوعی علاقه نشان می‌دهند، ادامه داد:برای همین منظور از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده خواهیم کرد.
غیناقی با اشاره به برگزاری رویداد کشوری قاف باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان در سطح ملی، خاطرنشان کرد: در استان گلستان 18 مرکز ثابت و 6 مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.
وی برنامه‌ریزی برای فعالیت 16 باشگاه فرهنگی، هنری و ادبی جهت راهیابی برگزیدگان به مسابقات جهانی و بین‌المللی را از دیگر اقدامات کانون عنوان و تصریح کرد: این باشگاه‌ها با هدایت مربیان و اساتید استان با راهوری نوجوانان فعالیت کرده است.