۵۸ درصد جرایم در معابر شهری رخ می‌دهد

سردار حسینی:

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵۸ درصد جرایم در معابر شهری و ۴۲ درصد در جاده‌ها اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵۸ درصد جرایم در معابر شهری و  ۴۲ درصد در جاده‌ها اتفاق افتاده است.
به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در نشست خبری با اشاره به افزایش جرایم رانندگی گفت: اعمال قانون‌ها از ۲۳ تیرماه که افزایش جرایم رانندگی اجرا شد ۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است.
سردار حسینی گفت: ۵۸ درصد جرایم در معابر شهری و ۴۲ درصد در جاده‌ها اتفاق افتاده است.
سردار حسینی گفت:در گذشته، مدت زمان انتظار هر فرد در صف تعویض پلاک حدود یک ساعت و نیم بود. با این حال، اکنون این زمان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به نیم ساعت رسیده است. این کاهش زمان انتظار به بهبود کارایی و تسهیل روند تعویض پلاک برای مراجعین کمک کرده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تاکید بر عدم وجود کمین در جاده‌ها اعلام کرد: که خودروی ملبس و دوربین‌های نظارتی برای پیشگیری از وقوع حوادث و جلوگیری از رفتارهای پرخطر حضور دارند. هدف پلیس جریمه نیست بلکه پیشگیری از وقوع حوادث است و با توجه به همه الزامات، وظیفه مهمی در جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر داریم.
وی در خصوص عدم وجود دوربین در برخی از معابر جدید گفت: هر محوری که افتتاح می‌شود باید کاملاً آماده خدمات‌رسانی باشد. گلایه‌هایی وجود دارد که در برخی افتتاح پروژه‌های حمل و نقل، به‌جای تمرکز بر خدمات‌رسانی و ایمنی، بیشتر به بعد رسانه‌ای توجه می‌شود و پروژه‌ها قبل از رفع و پیاده‌سازی کامل الزامات، به‌سرعت افتتاح می‌شوند.