سایت‌های گران‌فروش بلیت تعلیق می‌شوند

سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد؛

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به گران‌فروشی برخی‌از سایت‌ها، گفت: تعلیق از یک تا سه ماه و معرفی به مراجع قضائی در انتظار گرانفروشان است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به گران‌فروشی برخی‌از سایت‌ها، گفت: تعلیق از یک تا سه ماه و معرفی به مراجع قضائی در انتظار گرانفروشان است.به گزارش مهر، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی از ابلاغ بخشنامه ممنوعیت نمایش و عرضه بلیت اربعین بالاتر از نرخ‌های تعیین شده به همه دفاتر فروش برخط و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب خبر داد و گفت: فروش همه بلیت‌های بازه زمانی اربعین ۱۴۰۳ در کل کشور از طریق سایت رسمی شرکت‌های دفاتر آنلاین فروش بلیت (‌OTA) و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب معرفی شده توسط شرکت‌های هواپیمایی به این سازمان انجام می‌شود.
یازرلو تصریح کرد: بنابراین هرگونه نمایش، عرضه و فروش بلیت بازه اربعین بالاتر از قیمت‌های تعیین شده ذیل بخشنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری تخلف محسوب نمی‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه‌داد: با متخلفان برخورد آئین نامه‌ای به صورت تعلیق یک تا سه ماه فعالیت دفتر مختلف و معرفی به مراجع قضائی و سایر مراجع ذیصلاح انجام می‌شود.