آسمان استان سمنان به روی پروازهای اربعین باز شد

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پروازهای دو فرودگاه شهدای سمنان و فرودگاه شهدای شاهرود به روی پروازهای نجف اشرف بازگشایی می‌شود.

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پروازهای دو فرودگاه شهدای سمنان و فرودگاه شهدای شاهرود به روی پروازهای نجف اشرف بازگشایی می‌شود.
به گزارش مهر، پروازهای فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی بار دیگر از سر گرفته خواهد شد گفته می‌شود چهار پرواز یعنی دو پرواز رفت و برگشت فعلاً به صورت قطعی در این دو فرودگاه انجام خواهد شد.
معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به استقبال سال‌های قبل زائران اربعین از پروازها، از بیست و هفتم مرداد مجدداً پروازهای اربعین فرودگاه‌های سمنان و شاهرود را خواهیم داشت، گفت: این پروازها برای تسهیل در انتقال زائران اربعین استان صورت گرفته است.
محمد حمیدی افزود: هر دو پرواز رفت و برگشت فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان با هواپیمای ۱۵۰ نفره و متوسط بوئینگ  ۷۳۷ انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بلیط پروازهای مذکور هم اکنون در حال فروش است، تاکید کرد: قیمت مصوب پروازهای اربعین برای این پروازها لحاظ شده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه نخستین پرواز به نجف از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود روز بیست و هفتم مرداد ماه صورت می‌گیرد، گفت: این پرواز دوم شهریور باز خواهد گشت.
حمیدی با بیان اینکه نخستین پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان در روز بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳ انجام می‌شود، گفت: بازگشت این پرواز روز سوم شهریورماه به مقصد سمنان خواهد بود.
گفتنی است تمام این پروازها به فرودگاه نجف اشرف خواهد بود. همچنین احتمالاً پروازهای دوم و حتی سومی نیز از فرودگاه‌های استان سمنان صورت گیرد که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد. چندی قبل نماینده شاهرود و میامی در مجلس از اعمال سه پرواز خبر داده بود و طبق اطلاعات به دست آمده احتمالاً تعداد پروازهای اربعین استان بیشتر نیز خواهد بود.