تأمین و توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی شهرستان دهگلان

در ۴ ماه نخست امسال انجام شد؛

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در چهار ماه نخست امسال، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان دهگلان توزیع شده است.

تأمین و توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت‌گاز  در بخش کشاورزی شهرستان دهگلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در چهار ماه نخست امسال، ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان دهگلان توزیع شده است.
به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی در دیدار با حمید معتصمی، فرماندار شهرستان دهگلان، با معارفه محمدحامد جهانبخش به‌عنوان رئیس ناحیه دهگلان، به برنامه‌های منطقه کردستان در این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اشاره کرد و افزود: در چهار ماه نخست امسال حدود ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به بخش کشاورزی شهرستان دهگلان اختصاص یافته‌ است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان باید عملکرد مناسبی در زمینه سوخت ‌رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و الکترونیکی‌کردن خدمات شرکت داشته باشد.
وی با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۱۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در این شهرستان گفت: توزیع سوخت بخش کشاورزی شهرستان به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه تخصیص‌یافته به این بخش نیز در ابتدای هر سال مشخص و به جهاد کشاورزی استان اعلام می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه، توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت الکترونیک، کاهش تردد ارباب‌رجوع و تحقق حقوق شهروندی را از برنامه‌های مهم منطقه دانست و افزود: توزیع الکترونیک فرآورده‌های نفت سفید، نفت‌گاز بخش کشاورزی و گاز مایع ازجمله این اقدام‌هاست.
فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این دیدار با بیان نظرها و پیشنهادهای خود درباره فعالیت و اقدام‌های انجام‌شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به‌ویژه تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت روستاها، همچنین فعالیت مطلوب مجاری عرضه سوخت پرداخت و از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.
معتصمی، تأمین سوخت مورد نیاز بخش‌های کشاورزی، صنایع و حمل‌ونقل را بسیار با اهمیت دانست و گفت: شهرستان دهگلان در زمینه کشاورزی یکی از قطب‌های استان است که تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی در دستیابی به برنامه‌های این بخش نقشی بسزا خواهد داشت.