حریفان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

قرعه‌کشی لیگ نخبگان فوتبال آسیا؛

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا برای تعیین حریفان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد و حریفان دو نماینده فوتبال ایران در این مسابقات مشخص شدند.

حریفان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا برای تعیین حریفان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد و حریفان دو نماینده فوتبال ایران  در این مسابقات مشخص شدند.
به گزارش مهر، مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در هتل اینتر کانتینتال کوالالامپور برگزار شد و دو نماینده فوتبال ایران حریفان خود را شناختند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران دو نماینده ایران در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا هستند که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC پرسپولیس در سید یک و استقلال در سید دو قرعه کشی مرحله گروهی قرار داشتند.
پس از برگزاری مراسم قرعه کشی دو نماینده ایران در گروه های زیر قرار گرفتند:
پرسپولیس، الشرطه، پاختاکور، السد، الهلال، النصر، الریان، الاهلی
استقلال ، پاختاکور، الشرطه، السد، الهلال، النصر، الریان، الاهلی
تیم فوتبال پرسپولیس در این مرحله از پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، النصر عربستان، الغرافه قطر در خانه پذیرایی خواهد کرد و برابر تیم های السد قطر، الهلال عربستان، الریان قطر و الاهلی عربستان هم در خارج از خانه به میدان خواهد رفت.
تیم فوتبال استقلال نیز در ورزشگاه خانگی از تیم های پاختاکور، الشرطه، النصر و الغرافه پذیرایی خواهد کرد و با تیم های السد قطر، الهلال عربستان، الریان قطر و الاهلی عربستان در خانه حریفان رودررو خواهد شد.
تیم فوتبال النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و یک بار برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمده بود، برای فصل آینده هم دو بار به تهران سفر خواهد کرد.