کایل دیک و اسنایدر قصد پایان دادن به کشتی ندارند

کایل دیک و کایل اسنایدر اعلام کردند که قصد دارند به حضورشان در رقابت‌های کشتی ادامه دهند و پاریس آخرین رویداد آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی نیست.

کایل دیک و کایل اسنایدر اعلام کردند که قصد دارند به حضورشان در رقابت‌های کشتی ادامه دهند و پاریس آخرین رویداد آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی نیست.به گزارش ایسنا، در شرایطی که خیلی‌ها گمان می‌کردند آمریکا در غیاب روسیه بتواند طلاهای زیادی در کشتی آزاد به دست بیاورد، تمام کشتی‌گیران این کشور در پاریس ناکام بودند و دست خالی پاریس را ترک کردند. آخرین باری که کشتی آزاد آمریکا در المپیک مدال طلا نگرفت به سال ۱۹۶۸ یعنی ۵۵ سال پیش بر می‌گردد. در مجموع، تیم آزاد ایالات متحده سه مدال در پاریس به دست آورد،  نقره اسپنسر لی در وزن  ۵۷ کیلوگرم و برنز کایل دیک در وزن ۷۴ و آرون بروکس در ۸۶ کیلوگرم.
کایل دیک و کایل اسنایدر دو ستاره پا به سن گذاشته آمریکایی‌ها با وجود ناکامی در پاریس، می‌خواهند به کارشان ادامه دهند. اسنایدر ۲۸ ساله که یک طلا در ریو و یک نقره در توکیو به دست آورده است گفته که می‌خواهد تا ۴۰ سالگی کشتی بگیرد.
دیک پس از کسب دومین برنز المپیک خود چنین اظهارنظری نکرد اما این کشتی‌گیر ۳۳ ساله به صورت تلویحی عنوان کرد قصد دارد به کارش ادامه دهد. او به مبارزه نیمه نهایی المپیک اشاره کرد، جایی که برابر دایچی تاکاتانی ژاپنی با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ شکست خورد و گفت:باید ایراداتی که در پاریس داشتم را رفع کنم. سابقه نداشت که  ۱۲ امتیاز کسب کنم و کشتی را ببازم. باید تغییراتی در کشتی خودم ایجاد کنم. اسنایدر قهرمان چهار دوره جهان و المپیک نیز در دیدار رده‌بندی برابر امیرعلی آذرپیرا از ایران باخت.اسنایدر گفت که از تجربه خود در پاریس استفاده خواهد کرد و به کشتی باز می‌گردد. کسب مقام پنجم در پاریس به ۹ حضور مداوم او روی سکوی مدالی در رقابت‌های جهانی و المپیک پایان داد.