مدت‌ها منتظر این لحظه بودم

ام‌باپه:

ستاره فرانسوی رئال مادرید بسیار خوشحال است که توانست با پیراهن این تیم گلزنی کند و به جام دست یابد.

ستاره فرانسوی رئال مادرید بسیار خوشحال است که توانست با پیراهن این تیم گلزنی کند و به جام دست یابد.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید قهرمانان سوپرجام اروپا شد. رئال در دیدار برابر آتالانتا توانست با دو گل به پیروزی برسد تا با شایستگی به عنوان قهرمانی در سوپرجام اروپا دست پیدا کند. کیلیان ام‌باپه در نخستین بازی‌اش با پیراهن رئال درخشید و توانست گل دوم را به ثمر برساند تا در قهرمانی رئالی‌ها نقش داشته باشد.
به نوشته آس، ام‌باپه بعد از بازی گفت: شب زیبایی بود. مدت‌ها بود که منتظر چنین لحظه‌ای بودم. بازی‌کردن با این پیراهن و برای این هواداران و در چنین شرایطی رویایی بود که برآورده شد. بسیار خوشحالم.
او ادامه داد: گلزنی مهم است؛ چرا که من یک مهاجم هستم و به گل‌زدن نیاز دارم. با این حال مهم این بود که در این تیم بزرگ بازی کنم؛ تیمی که انتظار می‌رود در هر بازی به پیروزی برسد. بسیار خوشحالم. ما بهترین‌ها را در همه پست‌ها داریم با این حال نیاز به بهترشدن و پیشرفت داریم و خود من نخستین کسی‌ام که باید بهتر شوم.
ام‌باپه در پایان درباره این سوال که آیا می‌تواند در یک فصل ۵۰ گل به ثمر برساند، گفت: ما رئال مادرید هستیم و زدن ۵۰ گل مهم نیست. تنها چیزی که مهم است کسب پیروزی و قهرمانی است و اگر لازم باشد که ۵۰ گل بزنم این کار را خواهم کرد.