شناسایی ۷۰ استعداد والیبال نشسته از بین ۷۰۰ شرکت کننده در قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته زنان و مردان در حالی بعد از ۹ سال به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که از بین ۷۰۰ شرکت کننده، ۷۰ استعداد در دو بخش زنان و مردان شناسایی شدند.

مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته زنان و مردان در حالی بعد از  ۹ سال به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که از بین ۷۰۰ شرکت کننده، ۷۰ استعداد در دو بخش زنان و مردان شناسایی شدند.
مهدی آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سطح کیفی مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته زنان و مردان که بعد از ۹ سال به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات ۲۸ تیم در بخش مردان و ۱۴ تیم در زنان و حدود ۷۰۰ ورزشکار شرکت کرده بودند که سطح کیفی مسابقات بد نبود و به آن اهدافی که پیش‌بینی کرده بودیم تقریبا دست پیدا کردیم.
وی با اشاره به حضور ضعیف تیم‌های والیبال نشسته زنان و مردان پایتخت در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: انتظار داشتیم تیم تهران قهرمان این رقابت‌ها در والیبال نشسته زنان و مردان شود اما کمترین ورزشکاران مربوط به تیم‌های پایتخت بود و تیم‌های گلستان و اصفهان که قهرمان مردان و زنان شدند از نظر سطح کیفی و تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده عملکرد موفقی داشتند.
سرپرست فنی مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که از بین ۷۰۰ ورزشکار شرکت کننده چند استعداد برای تشکیل تیم‌های ملی جوانان شناسایی شدند، تصریح کرد: بعد از ۹ سال انتظار داشتیم استعدادهای خوب و زیادی در والیبال نشسته زنان و مردان شناسایی شوند اما از بین این تعداد ورزشکار شرکت کننده، ۷۰ نفر توسط استعدادیاب‌ها شناسایی شدند.
وی در پایان با بیان این که استعدادهای شناسایی شده پشتوانه های خوبی در آینده برای تیم ملی خواهند بود، افزود: استعدادهای برتر به تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد تا در آینده بتوانیم با سرمایه گذاری روی آن ها پشتوانه‌های خوبی را برای تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان داشته باشیم.