دوست داشتم اعطای مسکن دانشگاهیان نهایی شود

وزیر علوم مطرح کرد؛

وزیر علوم گفت:دوست داشتم بحث مسکن دانشگاهیان که در این دوره کلید خورد نهایی شود اما در این زمینه شرمنده یاوران علمی شدیم.

وزیر علوم گفت:دوست داشتم بحث مسکن دانشگاهیان که در این دوره کلید خورد نهایی شود اما در این زمینه شرمنده یاوران علمی شدیم.
محمدعلی زلفی گل در گفت و گو با مهر در پاسخ به این سوال که کدامیک از وعده هایی که دادید عملیاتی نشد ولی علاقمند بودید که حتما عملیاتی شود گفت:در خصوص وعده هایی که داده ایم، ولی عملیاتی نشده است یکی از آن‌ها معیشت دانشگاهیان است.
وی ادامه داد:ما قول دادیم که مسکن دانشگاهیان را برای اعضای هیات علمی و یاوران علمی پیگیری کنیم البته خیلی از دانشگاه ها شروع کرده و کارهای خوبی در این زمینه انجام داده اند.
وزیر علوم افزود:خداوند شهید رئیسی را رحمت کند، تعداد زیادی از دانشگاه‌ها را یک روز به‌ صورت مجازی جمع کردند و بحث تسطیح زمین‌ها و اقداماتی که صورت‌گرفته مطرح شد، من دوست‌داشتم در این دوره اساتید و یاوران علمی ما که شرایطش را داشتند و فرم جیم آن‌ها نیز سبز بود زمین دریافت کنند، برخی از دانشگاه‌ها که می‌توانستند به‌همه زمین اختصاص دهند و این کار نهایی شود.
وی ادامه داد:خوشبختانه یک تا سه دانشگاه حتی به مرحله واگذاری زمین به اعضای هیات علمی نیز رسیده اند با این حال دوست‌داشتم این طرح به صورت کامل عملیاتی شود و به یاوران علمی ستاد وزارت علوم هم قول داده بودیم که این باعث شرمندگی ما شد، امیدواریم که در دولت جدید انجام شود.