بازگشت سعید صادقی به دوران اوج

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و چهارم درحالی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت که قرمزها روی اشتباه خط دفاعی و در ثانیه ۵۰ بازی دروازه خود را باز شده دیدند. در شرایطی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با برتری ذوب آهن به پایان برسد اما سعید صادقی در واپسین ثانیه‌ها روی یک حرکت انفرادی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند.

بازگشت سعید صادقی به دوران اوج

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و چهارم درحالی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت که قرمزها روی اشتباه خط دفاعی و در ثانیه ۵۰ بازی دروازه خود را باز شده دیدند. در شرایطی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با برتری ذوب آهن  به پایان برسد اما سعید صادقی در واپسین ثانیه‌ها روی یک حرکت انفرادی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند.
صادقی در ۲ فصلی که در جمع سرخ‌پوشان حضور داشته، با این تیم موفق به کسب ۴ عنوان قهرمانی شده است. هرچند این بازیکن هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست برای سرخ‌پوشان به میدان برود و در مسیر قهرمانی این تیم تاثیر گذار باشد. همین موضوع سبب شد تا این بازیکن در آستانه خدایی از سرخ‌پوشان قرار بگیرد.
این وینگر بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود، در اردوی ترکیه به تمرینات سرخ‌پوشان اضافه شد و عملکرد وی در تمرینات و بازی‌های دوستانه سبب گردید تا نظر خوان کارلوس گاریدو را به خود جلب کند. از همین‌رو سرمربی اسپانیایی با جدایی صادقی مخالفت کرد تا وی تا پایان قراردادش در جمع قرمزها باقی بماند.
صادقی که پیش از این در ۲ دیدار دوستانه موفق شده بود یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کند در این بازی نیز به اعتماد گاریدو پاسخ مثبت داد و تک گل سرخ‌پوشان در هفته نخست را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم از یک شکست غیرمنتظره فرار کند. وی در این بازی ۵۱ لمس توپ داشت و علاوه بر گلی که زد ۲ پاس کلیدی نیز به یاران خود داد.
صادقی با گلزنی در این بازی موفق شد هزارمین گل پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را وارد دروازه حریفان کند تا از این حیث نیز نام خود را در تاریخ پرسپولیس ثبت کند.