دو ناحیه صنعتی در خراسان شمالی ساخته می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد؛

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از افزوده شدن دو ناحیه صنعتی به نواحی صنعتی استان خبر داد.

دو ناحیه صنعتی در خراسان شمالی ساخته می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از افزوده شدن دو ناحیه صنعتی به نواحی صنعتی استان خبر داد.
نوایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از این نواحی، ناحیه صنعتی سنخواست است که ساخت آن در شورای برنامه ریزی استان نیز مصوب شده است.
وی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی خرق دیگر ناحیه ای است که قرار است ساخته شود، افزود: ساخت این ناحیه صنعتی در سال ۹۸ جزو برنامه های دولت بود که متوقف شده بود و دوباره پیگیری ها برای ایجاد آن انجام شده است.
نوایی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ واحد تولیدی در روستای خرق مشغول به فعالیت هستند که حضور این واحدهای تولیدی در این روستا مشکلات زیادی را برای روستاییان از جمله رفت و آمد ایجاد کرده است، به همین دلیل پیگیری برای ایجاد ناحیه صنعتی در این منطقه و خروج این واحدها از روستا انجام شد.
وی گفت:مکان یابی این دو ناحیه صنعتی انجام شده و کلنگ ساخت آن ها در هفته دولت امسال زده می شود و کار ساخت از این هفته شروع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی همچنین بیان کرد: ناحیه صنعتی گرمه نیز به شهرک‌ صنعتی ارتقا می‌یابد. مساحت این ناحیه صنعتی ۳۲ هکتار است که با تلاش‌های انجام شده مساحت آن افزایش پیدا کرد و به آن ۹۸ هکتار اضافه شد و هم اکنون مساحت این منطقه به ۱۲۱ هکتار رسیده است.
وی افزود:از آنجایی‌که در حال حاضر مساحت این ناحیه صنعتی بیش از ۵۱ هکتار است می‌توان آن را ارتقا داد و این امر در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.