شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آبادان به ۵۶ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: هم‌زمان با ایام اربعین حسینی، یک جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه بهره‌برداری شد که با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آبادان به ۵۶ باب افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: هم‌زمان با ایام اربعین حسینی، یک جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه بهره‌برداری شد که با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آبادان به ۵۶ باب افزایش یافت.به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در آیین بهره‌برداری از جایگاه «رضوی» گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان امیدیه، واقع در کیلومتر ۵۳ محور اصلی رامهرمز - بهبهان بهره‌برداری شد.
وی بیان کرد: این جایگاه عرضه سوخت براساس تازه‌ترین استانداردهای محیط‌زیست احداث‌ و همه مراحل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) در آن اجرا شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با اشاره به هزینه ساخت ۴۰۰ میلیارد ریالی این مجتمع گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۴۶۰ متر مربع احداث شده است.
بنی‌سعید با بیان اینکه در این جایگاه فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز عرضه می‌شود و دارای چهار مخزن ۲نازله است، تصریح کرد: جایگاه «رضوی» افزون بر جایگاه عرضه سوخت، فروشگاه، نمازخانه، رستوران، تعمیرگاه، اقامتگاه و سرویس بهداشتی نیز دارد.