اتباع غیرمجاز باید از کشور خارج شوند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند.
به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: سرقت ها در پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۱۸ درصد کاهش یافته است و سرقت‌های به عنف نیز ۲۹ درصد کاهش یافته است و سرقت‌های مسلحانه نیز۵۰ درصد کاهش می یافت اما اقدامات این گروه که امروز جزئیات دستگیری آنان اعلام شد باعث شد به این عدد ۵۰ نرسیم ولی در حوزه های مختلف شاهد کاهش سرقت ها هستیم.
وی افزود: تعداد تماس های پلیس، پنج درصد افزایش داشته اما تماس‌های مربوط به سرقت ۱۲ درصد کاهش یافته است که این نشان می‌دهد میزان سرقت‌ها در کل کاهش یافته است.
رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: حتی در زمینه سرقت‌های وسایل نقلیه نیز سرقت خودرو ۹ درصد کاهش یافته و ۲۳ درصد کاهش سرقت موتورسیکلت را هم شاهد هستیم. زیرا معمولا از خودرو و موتورسیکلت سرقتی برای انجام جرایم دیگر استفاده می‌شود و مردم سریعا شکایت می‌کنند بنابراین وسیله نقلیه‌ای نیست که دزدی باشد اما پرونده سرقت در پلیس نداشته باشد.وی افزود: همکاران من در پلیس آگاهی بازدیدهای میدانی و
صحت سنجی زیادی انجام می‌دهند و این حجم اموالی که در حال  برگشت است واقعا بی‌سابقه است. حتی برخی اموال سرقتی را از مرزها کشف شده و به دست صاحبان آنها بازگشته استرییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: اتباع بیگانه ای که در داخل کشور و به خصوص تهران هستند باید مجوز داشته باشند و اگر نداشته باشند باید از کشور خارج شوند. اگر کسی این افراد را به کار گیرد قطعا باید توسط دستگاه های مربوطه جریمه می‌شوند و در حال حاضر تمهیداتی اندیشیده شده تا این افراد تا مرزها بروند.