۱۰ پروژه شیلاتی در هرمزگان به بهره برداری می‎رسد

همزمان با هفته دولت ؛

مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۰۸ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بالغ بر ۱۳۰نفر در هفته دولت سال جاری خبر داد.

۱۰ پروژه شیلاتی در هرمزگان به بهره برداری می‎رسد

بندرعباس- شهین صادقی
مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح 10 پروژه  با اعتباری بالغ بر ۷۲۰۸ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بالغ بر ۱۳۰نفر در هفته دولت سال جاری خبر داد.
مسعود بارانی با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد توفیقات و دست آوردهای خوبی برای مردم استان و ملت ایران بوده‌ایم، گفت:امسال با توجه به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه شاهد پیشرفت چشمگیری در مجموعه‌های فعالیتی شیلات هرمزگان از جمله پروژه‌های آبزی پروری، صید و صیادی، عمرانی، تولیدی و سرمایه‌گذاری بوده‌ایم.
بارانی افزود: در هفته دولت سال جاری به ترتیب شهرستان های قشم، بندرلنگه وسیریک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می دهند.
وی از بهره برداری از ۲۸۰۰ تن طرح پرورش ماهی در قفس در قالب چهار طرح با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۸۵ نفر در شهرستان های قشم و بندر لنگه و بهره برداری از دو مرکز ۵۰ میلیون قطعه ای تکثیر میگو با اعتباری بالغ بر ۹۰۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان های سیریک و بندرلنگه و بهره برداری از یک طرح پرورش ماهی خاویاری ۵۰ تنی با اعتباری بالغ بر  ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر خبر داد .
مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: همچنین امسال شاهد توسعه و تکمیل موج شکن مردمی مسن و موج شکن مردمی شیب دراز در شهرستان قشم و ساماندهی مرکز تخلیه صید چاهو شرقی در حوزه صید و صیادی استان هرمزگان خواهیم بود.