کارت آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

آزمون‌ها فردا برگزار می شوند؛

هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی فردا ۸ شهریور برگزار می شوند، کارت ورود به جلسه این آزمون ها منتشر شد.

کارت آزمون‌های دانشنامه تخصصی  و فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون دانشنامه  فوق تخصصی پزشکی فردا ۸ شهریور برگزار می شوند، کارت ورود به جلسه این آزمون ها منتشر شد.
به گزارش مهر، ثبت نام در هفتاد و یکمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه-دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از چهارشنبه ۱۰ مرداد آغاز شد و پس از تمدید فرصت ثبت نام، داوطلبان تا جمعه دوم شهریورماه فرصت داشتند در این آزمون ها ثبت نام کنند.
کارت ورود به جلسه این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی  http://sanjeshp.ir منتشر شده است و داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری کارت خود را دریافت کنند. (داوطلب باید پرینتی واضح و خوانا از کارت تهیه کند و در هنگام آزمون به همراه داشته باشد).
هفتاد و یکمین دوره آزمون کتبی دانشنامه  رشته های تخصصی پزشکی فردا پنجشنبه ۸ شهریورماه در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب برگزار می شود. محل شرکت و کارت ورود به جلسه در آزمون کتبی داوطلبان از طریق مرکز سنجش
آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد. دانشگاه انتخابی توسط داوطلب جهت شرکت در آزمون پس از ثبت نام قابل تغییر نیست.
آزمون شفاهی از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ماه ۱۴۰۳ طبق جدول زمانبندی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی اعلام خواهد شد، برگزار می شود.
آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به صورت KFP/PMP/OSCE/MMI و سایر روش های ارزیابی مبتنی بر رایانه یا ایستگاهی و ...برگزار می شود.آزمون شفاهی رشته تخصصی روانپزشکی با توجه به ساختار آموزشی دارای دو مرحله آزمون مبتنی بر رایانه و نیز آزمون شفاهی (ارزیابی به صورت مصاحبه، بر بالین بیمار، ...) خواهد بود.
حدنصاب نمره قبولی آزمون دانشنامه تخصصی جهت کسب مدرک دانشنامه تخصصی ۷۰ درصد نمره کل آزمون کتبی و ۷۰ درصد نمره کل آزمون شفاهی خواهد بود.
تبصره:افرادی که موفق به کسب ۷۰ درصد از نمره کل آزمون کتبی شوند (نمره ۱۰۵ از نمره کل ۱۵۰) بعنوان قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب و نمره مکتسبه ایشان در مرحله آزمون شفاهی مورد احتساب قرار خواهد گرفت.
آزمون کتبی سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه - دانشنامه فوق تخصصی فردا پنجشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیک براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب برگزار خواهد شد.
داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه امتحان را از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir و با وارد کردن کد رهگیری دریافت کنند.(داوطلب باید پرینتی واضح و خوانا از کارت تهیه کند و در هنگام آزمون به همراه داشته باشد).
حدنصاب نمره قبولی آزمون دانشنامه فوق تخصصی: آزمون کتبی دارای ۱۰۰ یا ۱۵۰ سئوال چند گزینه ای بوده (تعیین تعداد سئوالات با تشخیص هیات ممتحنه مربوطه و تایید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی هستند) و حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی کسب حداقل ۷۰ درصد کل نمره آزمون است.ملاک قبولی در آزمون شفاهی نیز کسب حداقل ۷۰ درصد از کل نمره آزمون شفاهی است.
آزمون شفاهی سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه -دانشنامه فوق تخصصی در روزهای ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ زیر به صورت KFP /PMP / OSCE /MMI و سایر روش های ارزشیابی مبتنی بر رایانه یا ایستگاهی و ... برگزار
می شود.
آزمون شفاهی برخی رشته های فوق تخصصی با توجه به ساختار آموزشی دارای دو مرحله آزمون مبتنی بر رایانه و نیز آزمون شفاهی (ارزیابی بصورت مصاحبه، بر بالین بیمار، ...) خواهد بود.