ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ پروژه مسکن اقتصادی کلید خورد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی اقتصادی با میانگین متراژ ۸۵ متر کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی اقتصادی با میانگین متراژ ۸۵ متر کلنگ‌زنی شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران در مراسم کلنگ‌زنی ۳هزار و ۳۰۰ واحد طرح مسکن اقتصادی با بیان اینکه اجرای این پروژه چندین ماه در کش وقوس‌های حقوقی و قراردادی بوده است گفت:این پروژه از سه ماه پیش شروع به کار کرده اما به دلیل شهادت رئیس جمهور و انتخابات ریاست جمهوری  شروع و کلنگ زنی آن به تعویق افتاد‌.
وی ادامه داد:مسکن به عنوان اصلی ترین  نیاز کشور به شمار می رود و براساس همین نیاز، ما محصولات جدیدی را برای این پروژه در نظر گرفته ایم.
باقرپور بیان کرد: با توجه به شرایط  اقتصادی کشور خرید و ساخت واحدهای بزرگ متراژ از استطاعت مردم خارج شده و از سوی دیگر با توجه به ناترازی  انرژی که وجود دارد واحدهای بزرگ متراژ برای مردم صرفه اقتصادی ندارد، بنابراین مدل ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی بزرگ متراژ  برای مردم صرفه اقتصادی ندارد.وی با بیان اینکه مدل اجرای این پروژه با مشارکت خود اعضای تعاونی‌ها تامین مالی خواهد شد، گفت:۳هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در فاز اول کلنگ‌زنی شده و با مشارکت اعضای تعاونی تامین مالی و ساخته خواهد شد‌.