فراخوان اماراتی‌ها برای حضور تماشاگران در بازی با ایران

تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه هفته جاری (۲۰ شهریور) در دور دوم دیدارهای گروه A آسیا در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه شهر العین به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران ساعت 19:30 سه‌شنبه هفته جاری (20 شهریور) در دور دوم دیدارهای گروه A آسیا در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در ورزشگاه شهر العین به مصاف هم خواهند رفت.
عادل محمد، بازیکن پیشین تیم ملی امارات با تمجید از پیروزی 3 بر یک این تیم برابر قطر در دور نخست مسابقات جام جهانی 2026 گفت: امیدوارم این روند در بازی روز سه‌شنبه برابر ایران نیز تداوم داشته باشد و به همین خاطر از تمامی هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و از بازیکنان امارات حمایت کنند.
عبدالله حمد، ملی‌پوش اماراتی نیز خاطرنشان کرد: خوشحالم که در نخستین بازی برابر قطر پیروز شدیم و اکنون روی بازی بعدی با ایران تمرکز می‌کنیم. امیدوارم در نخستین بازی خانگی با حضور هواداران پیروزی را جشن بگیریم و همه را شاد کنیم.
زاید الزعابی، دیگر بازیکن تیم ملی امارات با ارسال پیامی برای هواداران برای حضور در ورزشگاه العین در روز سه‌شنبه اظهار داشت: از هواداران می‌خواهم که در بازی با ایران حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشته باشند و به حمایت‌های خود از تیم ملی ادامه دهند. ما با قدرت هواداران می‌توانیم به روند پیروزی‌های خود ادامه دهیم
خلیفه الحمادی هم خطاب به هواداران اماراتی گفت: همچنان در ابتدای مسیر مقدماتی جام جهانی هستیم و روی بازی بعدی با ایران تمرکز می‌کنیم. از تماشاگران می‌خواهم که در بازی روز سه‌شنبه با ایران ورزشگاه العین را پُر کنند.