تسریع پروژه‌های زیرساختی در راستای افزایش تولید و اشتغال

سرپرست هیات عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس تاکید کرد؛

سرپرست هیات عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه تأکید کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.

بندرعباس- شهین صادقی
سرپرست هیات عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه تأکید کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.
محمد آقاجانلو تقویت زیرساخت‌ها را سبب افزایش سرمایه‌پذیری بزرگ‌ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور دانست و گفت:پروژه‌ی احداث پل روگذر سایت شمالی به سایت توسعه، شبکه هدایت سیلاب قسمت شرقی و میانی سایت توسعه، نصب، تست و راه‌اندازی و احداث پست  GIS 63 20 کیلوولت سایت میانی، گازرسانی به شرکت‌های بخش شرقی سایت توسعه و احداث ایستگاه ۲۰۰ هزارمترمکعبی، بهبود زیرساخت‌های خط ۴۰۰ کیلوولت سایت شمالی، احداث معابر شماره ۱ و ۲ و ۴ سایت توسعه، احداث معابر شماره ۳ و ۵ و تعریض و بهسازی مسیر پیرامونی سایت توسعه، توسعه پست مدولار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت فیدر سایت توسعه و پست جدید و طراحی و راه‌اندازی پست ۴۰۰ به ۲۳۰ یا همان پست واسط سایت شمالی بسیار در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور پررنگ‌تر در منطقه ویژه و همچنین دلگرمی بیشتر برای افزایش تولید تأثیرگذار خواهد بود و امیدوارم با هم‌افزایی تمام ارکان شاهد افزایش سرعت پیشرفت این پروژه‌های زیرساختی باشیم.
وی اضافه کرد:علاوه بر پروژه‌های مذکور که اغلب پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند نباید از پروژه‌های آتی که به تکمیل زیرساخت‌های سایت توسعه کمک می‌کند نیز غافل شد.
سرپرست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خاطرنشان ساخت:در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بودجه‌ی موردنیاز این طرح‌ها در زمان مناسب تأمین و در اختیار پیمانکاران طرح قرار گیرد و این مسئله سبب کندی پروژه‌ها نشود.
آقاجانلو در پایان بر پیشبرد پروژه‌ها با در نظر گرفتن اصول بروز مهندسی و انجام بررسی‌های علمی تأکید کرد و گفت:امیدوارم ماحصل تمام این تلاش‌ها افزایش تولید کشور و بهبود وضعیت اشتغال باشد و بتوانیم در راستای افزایش رضایت عمومی گام برداریم.