نشست هم اندیشی مدیران شهرستان ملارد با مسئولین گروه های جهادی بسبج

جلسه هم اندیشی و هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و حمایتی با مسئولین گروه های جهادی شهرستان ملارد برگزارشد.

ملارد-فاطمه خیاط ماهر
جلسه هم اندیشی و هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و حمایتی با مسئولین گروه های جهادی شهرستان ملارد برگزارشد.  
این جلسه با هدف ارائه خدمات جهادی مردم به ویژه محرومین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... به ریاست امین اسدی فرماندار ملارد و با حضور جهانی نژاد فرمانده سپاه، غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی  اجتماعی فرمانداری برگزار شد.
امین اسدی فرماندار ملارد در این جلسه با تسلیت فرارسیدن شهادت امام حسن عسگری علیه السلام در سخنانی استفاده از ظرفیت عظیم گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین جامعه را جزو فرصت های کم نظیر برشمرد و گفت: هرجا از تفکر و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی موجب افزایش سرعت انجام کار می‌شود، اظهارداشت: مردمی‌سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت‌های کشور برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
اسدی ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌ها برای خدمت به جامعه هدف، گفت: در راستای حل مشکلات مردم به خصوص در عرصه های اقتصادی و معیشتی باید هر چه بیشتر و بهتر از ظرفیت گروه های جهادی شهرستان استفاده شود.
در ادامه این نشست برخی از مدیران گروه های جهادی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون حل مشکلات شهرستان به ویژه در رسیدگی به ساکنین محلات کم برخودار پرداختند.