بهره برداری از چهار پروژه مدیریت شهری در منطقه ۶

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با توجه به اجرای پروژه های کلان عمرانی نباید از رسیدگی به محلات و مشکلات مردم غافل شود گفت:در راستای درخواست های مردمی و با تخصیص بودجه توسط شورای اسلامی شهر و در جهت رضایتمندی شهروندان محترم این چهار پروژه به بهره برداری رسید.

کرج-فرشته خاکپور
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با توجه به اجرای پروژه های کلان عمرانی نباید از رسیدگی به محلات و مشکلات مردم غافل شود گفت:در راستای  درخواست های مردمی و با تخصیص بودجه توسط شورای اسلامی شهر و در جهت رضایتمندی شهروندان محترم  این چهار پروژه  به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در آیین بهره برداری از این پروژه ها ضمن تقدیر از تلاش همه جانبه عوامل اجرایی شهرداری منطقه شش  ابراز امیدواری کرد تا با بهره‌برداری از این معابر، بخشی  از مشکلات ترافیکی منطقه  برطرف گردد .
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مطالبه دیرینه ساکنان شهرک گلدشت در زمینه مشکل ترافیکی بیان کرد:امروز با بهره برداری از این پروژه قسمتی از مشکلات مردم آن منطقه کاسته شد.
گفتنی است در این آیین پروژه‌های پارک خطی حاشیه بولوار شهید رجایی، اتصال معبر شهرک گلدشت به بهشت سکینه (س)، تجهیز تفرجگاه جنگلی محله جواد آباد و همچنین  اتصال معبر خیابان ۲۲ بهمن به بلوار شهید ناصربخت افتتاح شد.