تردد بیش از ۱۷۹ هزار دستگاه کامیون در گمرکات مرزی کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیر گمرک کرمانشاه خبر داد؛

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از تردد ۱۷۹ هزار و ۳۳۰ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از گمرکات مرزی استان کرمانشاه در پنج ماهه نخست از سالجاری خبر داد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از تردد  
۱۷۹ هزار و ۳۳۰ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از گمرکات مرزی استان کرمانشاه در پنج ماهه نخست از سال جاری خبر داد.
علی‌اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۸۶ هزارو ۵۲۴ دستگاه بیشترین سهم را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
وی سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در پنج ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۳۲ هزارو  ۵۸۹ دستگاه و تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۳۲ هزارو ۹۲ دستگاه در این مدت عنوان کرد.
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی ۱۱ هزارو  ۲۰ دستگاه و گمرک شیخ صله را ۱۷ هزارو ۱۰۵ دستگاه بوده است.
وی حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۳ میلیون  و ۷۵ هزار تن به ارزش ۲ میلیاردو ۶۸۴ میلیون و ۹۹ هزار دلاربیان کرد و عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…عنوان نمود.