بازی‌های آسیایی با لیگ برتر فرق دارد

حسین خطیبی پیشکسوت فوتبال :

حسین خطیبی پیشکسوت فوتبال در خصوص بازی امشب تراکتور با «الوکره » در لیگ قهرمان آسیا ۲ نیز اظهار کرد: بازی‌های آسیایی با لیگ برتر فرق دارد و تیم‌های قطری همواره بازی‌های خوبی داشته‌اند اما با توجه به پتانسیل تراکتور و نفرات جذب شده، پیش بینی می‌کنم که نتیجه خوبی در این بازی می‌گیرد.

حسین خطیبی پیشکسوت فوتبال  در خصوص بازی امشب  تراکتور با «الوکره » در لیگ قهرمان آسیا ۲ نیز اظهار کرد: بازی‌های آسیایی با لیگ برتر فرق دارد و تیم‌های قطری همواره بازی‌های خوبی داشته‌اند اما با توجه به پتانسیل تراکتور و نفرات جذب شده، پیش بینی می‌کنم که نتیجه خوبی در این بازی می‌گیرد.
وی تاکید کرد: برای قهرمانی تراکتور و کسب نتیجه مطلوب باید مدیریت باشگاه، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها در کنار یکدیگر باشند.
وی افزود: تیم‌ها در لیگ برتر ایران فاصله فاحشی از یکدیگر ندارند بنابراین باید بر روی ذهن بازیکنان کار کرد که هر بازی را به عنوان فینال ببینند.
خطیبی با بیان این‌که امسال تراکتور توانسته نقاط ضعف سال گذشته خود را جبران کند، افزود: بازیکنان ارزنده‌ای در میدان و نیمکت ذخیره حضور دارند اما به نظر می‌رسد که تراکتور به یک فوروارد و گلزن ۶ دانگ هم نیاز دارد.