قدرت نمایی قرمزپوشان در آسیا

الوکره قطر – تراکتور ایران؛

تراکتور ایران در لیگ قهرمانان آسیا -سطح ۲ امشب در ساعت ۱۹:۳۰ در دوحه به مصاف الوکره قطر می رود.

تراکتور ایران  در لیگ قهرمانان آسیا -سطح 2 امشب  در ساعت 19:30  در دوحه  به مصاف  الوکره قطر می رود.
تراکتور تبریز که شروعی مقتدرانه  در لیگ برتر کشورمان داشت در آخرین مسابقه در خانه مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم از عملکرد مغرورانه بازیکنانش انتقاد کند البته او گفت در بهترین موقع شکست خوردیم.
اکنون قرمزپوشان تبریزی اولین گام را در عرصه بین المللی برمی دارند  و در لیگ قهرمانان سطح 2 آسیا به مصاف الوکره قطر می روند.
الوکره همان تیمی است که عبدالکریم حسن مدافع فصل گذشته پرسپولیس در آن حضور دارد و تیمی متوسط در قطر محسوب می شود،  تیمی که در لیگ 12  تیمی قطر در رده هفتم جدول ایستاده و یک برد، دو مساوی و یک باخت دارد. بازیکنانی از برزیل و مراکش هم عضو این تیم هستند.
 فردا شب فوتبالدوستان تبریزی منتظر آغاز مقتدرانه قرمزپوشان تبریزی مقابل حریف قطری هستند. قطعا این مرتبه علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تراکتور و دیگر بازیکنان تیم تبریزی هوشیارتر بازی خواهند کرد تا اسیر شگفتی نشوند. عبدالکریم حسن هم تراکتور را به خوبی می شناسد و از فوتبال کشورمان شناخت دارد ولی مهم تر از او مربی اسپانیایی است میگوئل آنخل رامیرز 39 ساله است. تقابل تاکتیکی او با دراگان اسکوچیچ هم جالب توجه خواهد بود.