اجرای جهاد آبرسانی بسیج سازندگی زنجان در ۱۵۷ روستا

مسئول سازندگی بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای جهاد آبرسانی در ۱۵۷ روستای استان خبر داد.

اجرای جهاد آبرسانی بسیج سازندگی زنجان در ۱۵۷ روستا

مسئول سازندگی بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای جهاد آبرسانی در ۱۵۷ روستای استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جهانبخشی گفت:بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات بسیار ارزشمندی را در استان انجام داده است.
وی افزود:در سه ماهه نخست امسال، ۲۰۵ سری کمک جهیزیه و لوازم زندگی به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا شد؛ توزیع دارو نزدیک به ۳ هزار نفر، خرید البسه و کفش به بیش از ۷ هزار نفر، توزیع بسته‌های بهداشتی به هزار و ۵۵۲ نفر، توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بخشی از اقدامات بسیج سازندگی بوده است.
مسئول سازندگی بسیج سازندگی استان زنجان با تقدیر از خیران بسیجی بابت آزادسازی ۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سه ماهه نخست امسال، گفت: همین طور بسیج سازندگی با کمک خیران بسیجی و گروه‌های جهادی ۵۵ واحد مسکونی محرومین را در استان مرمت کرده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۸ به مبلغ ۳۸۷ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین ۱۸۵ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در استان راه‌اندازی شد.
جهانبخشی به موضوع مهم جهاد آبرسانی اشاره کرد و ادامه داد: اکنون قرارداد ۱۵۷ روستا به مدت سه سال به امضا رسیده و آغاز شده است؛ در حال حاضر از این تعداد آبرسانی به چهار روستا تمام شده و آبرسانی به پنج روستای دیگر در حال اجراست و مابقی روستا‌ها هم به زودی اجرایی خواهد شد.