دغدغه دولت برای ترافیک مهرماه

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد؛

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به دغدغه دولت برای ترافیک مهرماه تهران، حل ترافیک تهران را مسئله چند دستگاهی عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به دغدغه دولت برای ترافیک مهرماه تهران، حل ترافیک تهران را مسئله چند دستگاهی عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، مهدی گلشنی در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه امسال حساسیت در شهر و حتی در سطح دولت برای ترافیک مهرماه به وجود آمده است، گفت: همه دغدغه‌مند به این موضوع نگاه می‌کنند و این حاکی از اهمیت کنترل ترافیک مهرماه دارد که با همه حوزه‌ها همکاری لازم جهت اطلاع رسانی به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه مسئولین تصمیمات خود را می‌گیرند ولی فراموش نکنیم که بعد اصلی مشارکت شهروندان است و آنها باید رعایت کنند که در مهرماه استفاده کمتری از خودروی شخصی داشته باشند، اظهارکرد: شهرها در اختیار خودروها قرار گرفتند که این یک معضل جهانی است و سرعت رشد آن به گونه‌ای است که همه آن را لمس می کنیم؛ البته در تهران معضل ترافیک شهر چند دستگاهی و پیچیده است و برای حل آن همه باید پای کار بیایند.
مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران در مورد برنامه‌های شهرداری تهران برای روز جهانی بدون خودرو در ۳۱ شهریور ماه جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در یک یا دو محور خاص در مناطق ۴ و ۸ تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در راستای پاسداشت این روز، فضا به روی ماشین‌ها بسته می‌شود و مدهای حمل و نقل پاک به صورت نمادین در معرض استفاده شهروندان قرار می‌گیرند.