شورای شهر، نماد تحقق حقوق شهروندی

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر:

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر را نماد تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت:در سال پایانی دوره ششم سنجش عملکرد شورای اسلامی شهر بر عهده مردم است.

کرج-فرشته خاکپور
رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر را  نماد تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت:در سال پایانی دوره ششم سنجش عملکرد شورای اسلامی شهر بر عهده مردم است.
به گزارش خبرنگار آفرینش به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان کرج؛ علی قاسم پور در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج اظهارداشت: شوراها با تكیه بر مردم سالاری دینی شكل گرفته تا ضمن یادآوری اهمیت مشورت در جامعه، گروهی از افراد متخصص و آگاه به مسائل روز، با همفكری های خود مسئولان را در اجرای وظایفشان یاری رسانند.
قاسم پور به نقش مهم شوراها در قانون اساسی برای رفع دغدغه های مردم اشاره و گفت:کسانی که وارد جامعه شوراها شدند خودشان را آماده کردند برای اینکه به مردم خدمت و در جهت رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات و مطالبات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به سال پایانی دوره ششم شورای شهر تصریح کرد:سال پایانی شورای شهر سال برداشت مضاعف و به ثمر نشستن مطالبات مردمی از جامعه شورایی است ،پایان هر دوره مردم منتظر تلاش ها هستند امیدواریم این دوره نتیجه پر باری برای مردم داشته باشد، سنجش کنند و نمره قبولی دهند.