کتاب،کلید گذر از زندان جهل و نادانی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس:

مهدی تاج الدینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم رونمایی از کتاب نویسندگان و اهالی حوزه شعر و ادب شهرستان قدس، ضمن اشاره به اهمیت موضوع کتاب در توسعه فرهنگی جامعه، کتاب را کلید گذر از زندان جهل و نادانی دانستند که نقش مهمی در راه شکوفایی و بالندگی کشور دارد.

شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
مهدی تاج الدینی  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم رونمایی از کتاب نویسندگان و اهالی حوزه شعر و ادب  شهرستان قدس، ضمن اشاره به اهمیت موضوع کتاب در توسعه فرهنگی جامعه، کتاب را کلید گذر از زندان جهل و نادانی دانستند که نقش مهمی در راه شکوفایی و بالندگی کشور دارد.
در این مراسم از 17 عنوان  کتاب رونمایی واز نویسندگان و اهالی حوزه شعر و ادب و نویسندگان ساعی و کوشای این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
در این آیین نویسندگان و ادیبان حاضر، ضمن معرفی آثار خود بر ضرورت حمایت از صنعت نشر در حوزه کتاب و نویسندگان تاکید کردند و ترویج فرهنگ کتابخوانی را تنها راه رهایی از   جهل و نادانی و رمز توسعه فرهنگی و علمی جامعه خواندند.
در ادامه این مراسم از آثار باران تولایی(شاهزاده و قصر)، زهرا سلمانی(من یک وزنه بردارم)، مسیب صفری(هاتم)، لیلا خسروی(رفیق)، علی شیدایی(حقیقت پنهان)، امیرحسین آیینی(گول زدن ممنوع)، فریبا شاکر(راز ملکه اورشلیم)، علی رحمانی(حکایت‌های اخلاقی)، محمد حسینی(فرهنگ نیاکان ۳)، مانیا هوشیاری فر(تولدم چه خوبه)، فریبا امیدی(راه و چاه خوشبختی)، سه فقیه پارسا(علی چالی)، پسری که
می خواهد خوشحال باشد(فائزه بشارتی)، بادبادک شیطون(مژگان ربیعی) و محرمات حج(بهناز حمیدی پسند)، شهر رویایی(حسین مفاخری) و قدم به قدم هدیه(فاطمه یوسفی و خدیجه چاواری) که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی به رشته تحریر درآمده بود در سالن استاد خمسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس رونمایی شد و مولفان این آثار ضمن معرفی نوشته های خود بر ضرورت بسیج همه امکانات جهت توسعه فرهنگ مطالعه در میان نوجوانان و جوانان تاکید کردند.
گفتنی است که این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس و با همکاری موسسه مهر آیین آوین برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدیه از نویسندگان و مولفان تقدیر شد.